Påsklov


...Veronica Sjöberg, 16 år den 12/4 och Malin Sunnhag, 15 år den 14/4! <3



Förrgår - Söndag
- 12/4
Som sagt, min älskling Veronica fyllde 16 år! =) Stort grattis till henne! <3 Hoppas du fick en bra dag, bortsatt från mig som låg på soffan hela dagen med feber och hosta. Dagen innan satt vi ute på balkongen och firade henne med glass och presenter. Det var mys!




Igår - Måndag
Var bara hemma eftersom jag är sjuk, jättekul när det är lov liksom.. Marcus och Lina kom och åt med oss, och även Mattias, Sara och Joline som kom hem ifrån Los :)

Idag - Tisdag
Idag vaknade jag vid halv 12-tiden, åt frukost, tog en dusch, sen gick jag ut och satte mig i solen en stund, så skönt att det äntligen börjar bli vår! :) Och idag fyller som sagt Malin 15 år, grattis till henne! :) <3




På lördag är det dop för Joline, så igår började Sara tjata på mig att jag skulle sjunga på dopet. Så vi får se om jag är frisk till dess så kanske jag ska sjunga då ;) Har suttit och tränat lite idag, funderar på om jag ska sjunga antingen "Du är allt - Sonja Aldén & Shirley Clamp" eller "Det vackraste - Cecilia Vennersten". Hjälp mig, vilken tycker ni?


Imorgon - Onsdag
Imorgon bär det iväg till Gävle för att kolla på Borgarskolan, medieprogrammet. Sen träffa Stina och sova hos henne till torsdag =)


As gammal bild på mig och Stina, haha! ;D

Allmänt | |
Upp