Julafton har passerat

Nu har jag inte uppdaterat på länge. Ska bättra mig, jag lovar. Har inte haft någon stor lust att sitta vid datorn på lovet. Har ju varit sjuk sista veckan i skolan också, och då orkade jag inte heller sitta vid datorn. Börjar iallafall bli bättre nu, skönt. Så imorn ska jag till Gävle/Valbo på mellandagsrean med Anna, ska shoppa som tuuuusan!



Lockade håret med plattången, blev ett enda ruffs!


Outfit: Röd tröja/klänning från Gina Tricot som jag fick i julklapp på morgonen, paljettleggins från Bik Bok.



Missan fick en julklapp hon med, men det gick inte så bra för henne att öppna det. Haha!


Tonfisk, jummie!


Och Joline var julfin, på sin riktiga 1-årsdag!


Julgranen


Joline tyckte att snörena på paketen var intressantare än julklapparna!


Lina, Joline, Mattias & Sara


Mys i soffan


Marcus och farmor!


Morfar!


Pappa & mamma ♥
Allmänt | |
Upp