Bilder m.m..

Nu var det längesen jag bloggade.. Fråga mig inte varför.
Måste iallafall säga att jag hade underbart kul på rockweekend, var där två dagar, på fredagen med Amanda och på lördagen med Stina. Bilder finns på bdb, även från Björn Rosenström: http://malinolofsson11.bilddagboken.se/ (Ni får fråga efter gästlösen)
Nu har jag iallafall blivit sjuk, fått halsfluss.. Så går på penicilin (stavning?) i 10 dagar, liiite små tråkigt. Men mår ganska bra nu när jag börjat äta den iaf, och det kan heller inte smittas längre :) Så igår umgicks jag med Kneg, vi åkte till Söderhamn och köpte glass på donken, haha! Sen hade vi TV-spelskväll i min lilla stuga, Nintendo 64 (y) Det var iaf trevligt! Och idag har jag varit på stan med mamma, satte in sommarjobbs-pengarna på mitt konto, så nu är jag inte fattig ;) Sen var vi på Lindex och köpte massor med kläder till Joline :) Och även ett par örhängen och en foundation till mig, och en klänning och en t-shirt till mamma!



Intagningarna till gymnasiet har ju kommit. Och tyvärr, jag kom inte in på Frisör... :/ Så det får bli media, på John Bauer i Gävle. Fast jag ska prova söka Frisör i Sundsvall också, fast då kommer jag bara få ställa mig i reservkön om jag har fattat rätt? Menmen, värt ett försök! Men förmodligen blir det väl media i ett år, sen ska jag söka Frisör igen, och om jag kommer in så går jag om ett år. Men det blir väl kul med media också, speciellt nu när jag köpt en systemkamera.


Det är så sjukt varmt i mitt rum, usch! Somnar typ 3-4 varje kväll, så brukar ligga och kolla på One Tree Hill tills jag somnar! (y) Lucas läste upp en mycket bra text i början av ett avsnitt tyckte jag, så var tvungen att skriva upp den.
"Se aldrig tillbaka och sörj det förflutna... För det är borta.
Och oroa dig inte för framtiden, för den är inte här ännu.
Lev i nuet, och gör det så vackert att det är värt att minnas."

Jojo, det är väl så man ska tänka...



Poolen är ju typ klar nu med, mamma & pappa håller på med trallgolvet nu. Sen är det väl i stort sätt klart! :) Så nu ska jag bli frisk, sen ska jag bada!

från nya kameran (Nikon D5000)
 
Poolen


Nick, Strandh och Bång på karlslund :)


Stina på karlslund :)


Strandh, Bång & Nick :)


Skymning vid mödänge





Hahah! Knäppt av Louise ;)


Också knäppt av Louise.


Louise är emo :)


Kneg efter jag klippt honom ;D


Flowers

(Jag har inget photoshop, som ni kanske ser..)
Photographs | |
Upp