Hjälp mig! ALLA svarar.

Okej, nu behöver jag hjälp. Jag har funderat väldigt mycket över hur jag ska ha håret i sommar. Jag kan inte bestämma mig om jag ska ha som jag har, färga brunt eller färga brunt och sen göra slingor hos frisören med folie.. Så nu vill jag att alla som läser det här, kommenterar vad ni tycker. Oavsett om du inte känner mig, kommentera iallafall!

Hade inga bättre bilder om dom här, dom får duga. Haha ;)







Idag har jag varit i skolan till 4, sen bara varit hemma och tagit det lugnt :) Våravslutningen på dansen gick ganska bra. Men kul var det iaf :) Nackdelen var att vi var inne hela dagen både på lördagen och söndagen, just när det var finast väder.. Men sånt är livet. Nästa uppvisning är den 13 juni på Tingshustorget, ska dansa streeten och moderna tror jag :) Eftersom både dansen och innebandyn slutat för säsongen nu så kommer jag inte ha fullt upp hela dagarna längre, vilket är skönt. Så det är bara att höra av sig om ni vill hitta på något! Ett stort plus är att det är finaste vädret och sommarlov om 9 skoldagar! Underbart. Nu ska jag gå in och umgås lite med mamma och pappa :) Puss och kram.
Allmänt | |
Upp