Cruising i söderhamn

Nu var det längesen jag bloggade. Så tyckte att det var dags att skriva lite idag.
Idag har jag bara varit hemma, pluggat, myst med Joline och sånt. Hon ska sova här inatt för Mattias och Sara skulle iväg någonstans. Ikväll ska jag till söderhamn på cruising med Verre och några till :)

Har varit otroligt skönt att bara gå två och en halv dagar i skolan, och helgen har varit superbra!
På onsdagen lekte jag med Anna efter skolan, vi kollade runt lite på stan och så. Sen tränade jag dans, sen åkte jag hem till Anna igen och kollade på tv med henne, Timmy och Madde.
På torsdagen åkte jag, Anna, Verre, Josse, Alle och Ida till norrfly. Kul men svinkallt!
Och igår åkte jag, Anna och Josse till Gävle och shoppade lite. Träffade Kneg och Viktor där, åt glass, sen åkte vi hem med dom. När vi kom till Bollnäs lämnade vi av Viktor, Anna och Josse och hämtade upp Amanda, sen skjutsade han hem oss, så gjorde vi oss ordning och drog till Mats, sedan vidare till långnäs osv. :)

Som vissa kanske sett på bdb, så ska jag köpa en systemkamera. Kom med massa tips så jag kan bestämma mig någon gång! ;) Nu ska jag åka till farmor en sväng, syns ikväll?
Allmänt | |
Upp