Skön dag!

Idag började vi nio och skulle ha idrott. Tog det senare tåget så jag kom tio minuter försent, för annars hade jag fått väntat i typ en timme som sist.. På idrotten skulle vi alltså springa sju varv runt en fotbollsplan - ca 3 och en halv km. Och vi ville så gärna hinna med tåget som gick 10.10, så vi tänkte "äh, nu joggar vi hela tiden så vi hinner med tåget". Haha, bra tanke! Trodde aldrig jag skulle orka, med tanke på min kondition. Men visst orkade jag det, på 21 min och 7 sec! Stolt över mig själv! ;) Haha. Sen stretchade vi och hämtade andan en stund.
Så ja, vi hann med 10.10 tåget! Kom hem 11.15, spelade gitarr och gick hem. Otroligt skön skoldag på 45 min. :)

Ikväll ska jag träna streetdans, är ju bara två träningar kvar tills uppvisningen på stan! Ojojoj, blir till att träna så mycket jag kan. Men jag börjar bli lite orolig för hur jag ska kunna vara med på dansen som jag tränar på fredagar. Jag kan den inte riktigt, har ju missat så många träningar.. Menmen, blir till att träna där med. Och träna att göra bakotkullerbytta på höger axel, shitshitshit. Jaja, det löser sig nog :)

Halv 6 ikväll ska jag på möte på Salong Donna, ska ha APU där vecka 43. Spännande! Börjar bli lite smått nervös för mötet! Men det går nog bra.

Köpte även nya hörlurar till datorn igår, så jag kan lyssna på musik i skolan. As fint, rosa ;)



Allmänt | |
#1 - - no name!:

när är uppvisningen på stan då? :)

#2 - - Malin Olofsson:

10 oktober klockan 13.00 :) vem?

Upp