Tisdag

Godmorgon!
Idag är det tisdag. Betyder alltså att vi har matte i tre timmar på förmiddagen (ikl en halvtimmes rast), sen lunch, PANNKAKA, mums. Sen efter lunchen har vi svenska.
Inte den roligaste dagen på veckan kan jag säga..

Inatt sov jag hos Stina, det var mys! Vi åt på nian (sallad) och sen åkte vi hem till hennes lägenhet och kollade på gamla filmer som vi spelat in sen vi var små, haha! :D Sen kollade vi på idol, tog en dusch, och somnade!

Ikväll ska jag hem till Bollnäs och klippa Fredrik (kusin). Ska bli kul, nu när man lärt sig lite mer :)

Jag har inte uppdaterat så mycket nu på senaste, har inte haft så mycket tid till det. Men ska försöka bli bättre på det :)

Tänkte lägga in lite bilder från modevisningen på Valbo köpcenter och berätta lite om det med, så fort jag fixat bilderna :)
Allmänt | |
Upp