Lista - Du och din pojkvän

Vad heter ni?
Malin & Rickard

Hur träffades ni?
Lång historia :)

Hur länge har ni varit tillsammans?
Snart 4 månader (sen 4/10 - 09)

Är ni förlovade?
Nej.

Bor ni ihop?
Nej, men det kommer väl snart hoppas jag! :)

Har ni barn?
Nej.

Har båda körkort?
Ingen av oss.

Kommer du ihåg er första kyss?
Ja!

Vem sa "Jag älskar dig" först?
Rickard :)

Vem är äldst?
Rickard.

Vem är längst?
Rickard.

Vem sjunger bäst?
Rickard med hans ljusa toner ;)

Kände ni varann innan ni blev tillsammans?
Ja.

Vad har ni gemensamt?
Vi älskar varann!

Blev du kär vid första ögonkastet?
Nej.

Har ni någon speciell låt?
Tror jag inte ;p

Har ni några "frikort"?
Nej :s

Har ni stora framtidsplaner?
Nja, vi har pratat lite iaf.

Har ni gråtit i varandras armar?
Ja, men inte samtidigt.

Har ni varit utomlands tillammans?
Nej, men det kommer väl :)

Vilket är ert bästa minne?
Jag vet inte?

Vem lagar bäst mat?
Rickard! haha

Vad gör ni en vanlig vardagskväll?
Kollar på tv och myser.

Ger ni alltid varandra en puss när ni ses?
Ja, nästan så.

Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången?
Nej.

Blir du lätt svartsjuk?
Ja ganska ;o

Brukar ni bråka?
Det händer.

Ringer eller SMS:ar ni mest?
Mest sms.

Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel?
Går inte att välja, han är fin överallt! :)

Brukar någon av er prata i sömnen?
Ja, jag. Haha, men det har faktiskt hänt att han gjort det också, "Jag testar lufttrycket i sängen", haha :)
Allmänt | |
Upp