Furuvik

I fredags fick jag ett sms av min tremänning, han frågade mig om jag ville åka till furuvik imorgon för 50 kronor och då var buss, inträde, åkband, hamburgare och festis ingående i priset. Självklart ville jag det, och hans släkting hade en till biljett som Verre fick köpa, så på lördagen åkte vi dit i finvädret! :) Vi hade en jättemysig dag med sol, sockervadd, glass, slush och remmar, mums! Vi kollade på djuren, fikade och åkte lite karuseller. Nackdelen var att det var så mycket folk där så alla köer var jättelånga. Men trevligt hade vi!

 

 

Gullverre vid havet!

 

Verre vid dom äckliga kamelerna som tappade pälsen!

 

En liten krokodil!

 

En äcklig orm!

 

En söt chimpans som sög på tummen, haha :)

 

mmmm! Haha, det syns att jag inte gillar att vara med på bild va?

 

Verre, söt som sockervadden!

 

Krockbilarna, haha!

Allmänt | |
Upp