Tips om Revlons inpackning som även ger färg/nyansering!

Nu har jag varit dålig på att blogga.. Jag har iallafall haft en fortsättning av praktiken i Bollnäs nu på Hårfager. Trivdes superbra där också! :) Idag har jag haft två kunder faktiskt, Anna & Josse! Har klippt dom, blekt utväxten och färgat Annas underhår och Josses effekt. Nyanserade dom även lite askigare. Det blev superbra! :) Synd att jag alltid glömmer att ta före och efterbild bara... Ska bli bättre på det, I promise ;)

Som tack att jag varit där och hjälpt till i veckan så fick jag en "bomb" som vi kallar det, nutri color creme. Det är en inpackning med färg i från Revlon. Jag måste faktiskt tipsa om den. Den finns i olika nyanser. Jag har förut haft 1002:an som är som en silverinpackning. Gör håret askigare/tar bort det gula. Men den här gången så valde jag en med en brun färg, 621:an. Tänkte jag skulle ha den och leka lite med bara för kul. Vi la i den (+ en annan som ni ser på bilden) i en slinga i min lugg på torrt hår och sköljde efter 5 min ungefär, och då blev det en riktigt brun slinga, och den går ju bort i en tvätt, helt och hållet. Så därför tog jag den så jag kunde leka med den lite. Lägga lite slingor av den i folie och ha lite slingor någon dag bara för att känna på och ha lite annorlunda. Superkul faktiskt :) Rekommenderar den eftersom den är bra för håret och samtidigt ger lite färg/nyans utan att det sliter, den lägger sig ju bara utanpå hårstrået.








Slutade ca 18.00 på Hårfager. Sen när jag kom hem så käkade jag med mamma och pappa och sen drog jag iväg på bandyn, hemmapremiär på Sävstaås! Bollnäs GIF - Sirius, och vi tog tillslut hem segern med 5 - 4! Riktigt skönt :)


BGIF
Allmänt | |
Upp