Stockholm

Är nu hemma ifrån en underbar helg i Stockholm med Stina! Tog tåget ifrån Bollnäs kl 12.49 och bytte sedan tåg i Gävle. Var framme ca 16.00! Gick på stan en stund och köpte mig ett armband och ett par örhängen! Eftersom det var lördag så stängde dom vid 17, så hann inte med att shoppa speciellt mycket.. Sen var det dags att möta upp Niclas på plattan! Sen gick vi till kungshallen och åt, och sedan vidare till Zanzibar för att bara sitta och prata och ta det lugnt! :) Satt där en bra stund, var så himla mysigt där! Sen gick vi runt på en liten rundvandring i stan och fastnade utanför Café Opera på en bänk, kallt som det var! Ca 01.30 bestämde vi oss för att åka hem och lägga oss, så vi var i Haninge ca 02.30. Gick och la oss direkt eftersom vi var så trötta!

På söndagen skulle det bli kalas där hemma, så vår frukost bestod av bullar, äppel-, blåbär- och rabarberpaj som Mia hade bakat! hihi ;) Så jag fick träffa hela gänget som var med till Egypten, mycket trevligt!
Vi åkte in till stan vid 18-tiden och åt på en italiensk restaurang, pasta fick det bli för oss! Sen gick vi till centralen och tåget gick hem 20.00.

Väl framme i Gävle gick jag och Stina hem till Stina och la oss och sov direkt, somnade som en stock jag! Haft en supermysig helg måste jag säga, tackar alla som förgyllde den! :)


Bild från Egypten på Fredrik och Niclas :)
Allmänt | |
Upp