Ett fyrfaldigt leve för vår älskade Veronica...

...som nu har levt i 18 år! Det firades med en överraskningsfest hos Nick! Dock var det för typ två veckor sedan men ni vet ju hur jag är med uppdateringen...

Det började med att jag bokade in henne på lördagen efter hennes födelsedag så hon inte skulle göra massa annat då. Sen när dagen kommer så kommer hon till mig och jag bjuder henne på kinarestaurangen och berättar att planerna för kvällen blev helt förstörda så vi inte skulle ha något att göra på kvällen. Så vi satt där och funderade på vad vi skulle göra...

Sen kom Verre på att hon hade jättelite batteri på telefonen och jag sa att jag hade min mobilladdare hos Rickards kompis på Gärdet, så vi skulle åka och hämta den efter vi hade ätit färdigt så hon kunde låna den. Jag sa att Rickard och hans kompis inte var hemma i lägenheten så vi fick ta deras nyckel som de hade lagt i ett litet skåp utanför dörren. Så när vi kommer dit tar jag nyckeln ur skåpet och öppnar dörren, men det var nämligen upplåst. Så min vän blev väldigt rädd att det var fel lägenhet vi hade gått in i. Men det var mörkt i lägenheten och helt tyst, så vi gick in lite längre och skulle leta min mobilladdare. Då ser Verre plötsligt någon som sitter på en stol i mörkret i vardagsrummet, så hon hoppar till och backar då hennes vänner sitter samlade och börjar sjunga "Ja må' hon leva"! Hon blev grymt överraskad, så det var kul att se min bästa vän så glad! :D



Födelsedagsbarnet skär första biten av tårtan som jag och Nick bakat! ;)



Flummig bild! Diana, Therese, Verre & Nick!



Det är ljus på tårtan med bokstäverna  H A P P Y  B I R T H D A Y  men tyvärr tändes ljusen lite för tidigt innan vi kom ;)


Årets dikt till min käre vän! Traditionellt ;)
Allmänt | |
Upp