Tacksam

Håller på att göra om min bloggdesign nu som ni kanske ser, så den kanske ser lite konstig ut nu några dagar framöver men jag ska fixa den så fort som möjligt!

Sen vill jag också säga att ni ska få massor med bilder ifrån min härliga resa till Magaluf, snarast! & tack alla stackars läsare att ni hänger kvar och kikar in på min blogg även fast jag typ aldrig uppdaterar. Statistiken är förvånansvärt högre än den egentligen borde vara med tanke på min uppdatering. När skolan börjar ska jag försöka uppdatera mer.

Jag har även en till sak att meddela som jag varit tvungen att hålla tyst om ett tag: Joline ska bli storasyster! Det betyder alltså även att min bror Mattias och min svägerska Sara ska bli tvåbarnsföräldrar och jag ska bli tvåbarnsfaster, eller "fatte Malin" (faster Malin) som Joline brukar säga. Otroligt glad för deras skull ♥

Aqualand, Mallorca

Allmänt | |
Upp