Inspiration för tjejer med page


My way to become a hairdresser | |
#1 - - Millah:

Ja skojja int :) Kram

#2 - - Therése:

SV: Tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir! :D

Hur mår du idag då? Kram :)

#3 - - Sandra - Gravid i vecka 23:

Sv: Tack :) Yes, det är guld.

#4 - - Millah:

svårt att säga, alla var bra på sina sätt=) kram

#5 - - Therése:

SV: Usch då, krya på dig! Hoppas det blir bra nu under helgen :) Själv mår jag jätte bra, förutom att jag tillbringat hela fredagskvällen till att plugga tyvärr "/ Vad ska du göra under helgen då? Kram :)

#6 - - LOVA - hon som får sina drömmar till verklighet:

Svar: tackar, den har jag faktiskt haft som header en gång! ;)

#7 - - Sandra - Gravid i vecka 23:

Sv: Tjejnamn har vi bestämt, men pojknamn står det helt stilla med :p

#8 - - Jenny:

Svar: 16, fyller snart 17 :)

#9 - - Therése:

SV: Jag förstår, kan vara skönt och höra koppla av en helg också! :) Själv ska jag plugga en massa och sen träffa vänner :) Kram!

#10 - - My:

#11 - - My:

Sv; Kul att du är med! :)

#12 - - Hannah - En blogg om vardag, mode och foto ♥:

- TACK ;) VGD?

#13 - - michaela:

FINBLOGG :D

#14 - - ModelBea:

Vill du vara med och tävla om ca 3000 extrabesökare? Anmäl dig dig dagens blogg hos mig :) .



Lycka till!

Kram Bea

#15 - - Sandra - Gravid i vecka 23:

Sv: Blir det en tjej så ska hon heta Isabelle :)

#16 - - VIKTOR FRISK - 15 ÅR OCH MODELL:

Det var snällt av dig ! Tackar tackar!

#17 - - jessica :):

sv: tackar :)



Den tredje frisyren var snygg!

Ibland känner jag att jag bara vill klippa av mitt hår och ha kort! xD

#18 - - Paulina:

Snygga, gillar den andra bilden :D



** Tack! Fotar med min Nikon D3000 :)

#19 - - kurdisk muslimsk tjej <3:

godkväll <3 kram <3

#20 - - demir:

hej,

kul att du är med och tävlar om Dagensblogg.

Vinnaren tar jag imorgon runt 15,00 tiden. :)



ha en fortsatt bra dag :D

Upp