Irriterad...

Skoldagen har varit bra, men när jag kommer hem så kom jag på att jag stängde dörren till min stuga imorse. Och jag är ju bäst på att tappa bort nycklar! Vi hade 3 nycklar till stugan. Mamma tog en på sin nyckelknippa som "reservnyckel", sen tog jag en annan, och självklart tappade jag bort den. Sen fick jag den andra och tappade bort den med. Så då ville jag ha mammas nyckel som hon hade på sin nyckelknippa, men hon vägrade ge mig den för att jag troligen skulle tappa bort den. Och imorse åkte mamma och pappa till Stockholm med jobbet och kommer inte hem föränn ikväll. Och mamma har ju självklart med sig nyckeln. Så här sitter jag på mammas och pappas bärbara inne i huset. Och självklart lämnade jag min bärbara data i skolan för att jag inte orkar släpa med den varje dag.. Lite irriterad är jag....!



Ett plus är iallafall att dansen börjar i veckan! Äntligen :)

Allmänt | |
Upp