Sommarlov - Sommarjobb

Äntligen sommarlov! Så otroligt skönt! Förutom att jag kommer sakna klassen :/ Trots att vi hade den sjukaste klassen så kommer jag sakna er alla! Speciellt Louise, Anna och Josse.. Men glömmer aldrig alla våra minnen ifrån Gärdet iallafall, det svär jag på!

Sjuan




Åttan




Nian








Började jobba idag, på äldreomsorgen på Hamrelund. Ganska slappt faktiskt, sen jobbar jag ju inte ensam heller, Ekman jobbar också :) Idag fick vi gå ut och gå och plantera massa blommor. Lite jobbigt var det ;p Får iallafall vara ledig på midsommarafton, skönt! Fast sen måste jag jobba in den dagen.


Trädgårsmästare Martin! ;D





Måste också tacka allt trevligt folk för i fredags! Hade verkligen kul. Sjukaste kvällen på länge! ;) Måste göras om snart tycker jag!
Saknar min sötsak också :( Du får ta & komma hit snart! v


09-test.

OM DIG
Namn - Malin Olofsson
Bor - Bollnäs
Syskon - Marcus & Mattias
Ålder - 16
Född - 93 05 11
Ögonfärg - Blå-gröna
Längd - 156.5
Sko storlek - 37/38
Höger eller vänsterhänt - Höger
Stjärntecken - Oxen
Hårfärg - Blond
Födelseort - Bollnäs

DAGENS..
Låt - Love sex magic
Saknar - Min babe :(
Kläder - Jeansleggins och Ed Hardy tröja
Smink - Som vanligt
Mat - Sallad
Köp - Inget
Göra sen - Sova
Godis -  Inget
Pinsammaste -  Hahaha! Jag, Malin & Louise råkade göra bort oss lite, vad vi gjorde behöver vi inte ta upp ;)

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp - Nej!
Tycker du om godis - Ja
Hur många gånger i veckan äter du godis - Typ aldrig nu för tiden
Äter du oftast nyttig mat - Försöker iaf
Tycker du att du själv är söt/snygg - Nej
Säger mycket komplimanger till andra - Jodå
Är du nöjd med ditt förnamn - Jadå
Du tycker att du själv är smart - Beror på ;)
Vad är det sämsta hos dig - Finns mycket det..
Vad är det bästa hos dig - Vet inte
Har du bra självförtroende - Nej
Hur många timmar omdagen sitter du vid datorn - Helt olika
Du tycker om att vara med tjejer - Absolut!
Känner du dina grannar - Nja, inte så mycket
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Vit och leopardmönster eller vad det heter
Äger du några Björn Borg kalsonger - Trosor, ja.
Hur många? - 2
Är du en Björn Borg-fjortis ? - Nej
Använder du BH - Ja
Gillar du skolan - Nja
Har du någon gång skolkat - Ja
Spelar du något instrument - Yes
Sporter/aktiviteter har du gått i - Dans, innebandy, handboll, fotboll.
Har du några tatueringar - Nej
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Räknar inte precis.. ;)
Tycker du om djur - Ja

BRUKAR DU...
Sova - Klart!
Ta mediciner du inte borde ta - Nej
Röka - Nej
Snusa - Nej
Skada dig - Nej
Klä dig i svart - Händer, men inte allt..
Lita på folk - Nja, vissa.
Skada dig med flit - Nej
Drömma mardrömmar - Nja
Gå i skolan - När det inte är lov, ja ;)
Gå i kyrkan - Näe. Men förr gjorde jag.
Ljuga - Nej
Vilja dö - Nej

NÄR...
Åt du senast - För typ 4-5 timmar sen.
Läste du ut en bok senast - För typ en månad sen.
Köpte du något senast - Torsdags eller nåt tror jag.
Vad? - Strumpbyxor
Svor du senast - Vet inte
Sjöng du senast - Idag
Klagade du senast - Idag
Klantade du dig senast - Idag, haha! Fast det var faktiskt inte mitt fel ;D

HAR DU...
För många vänner - Man kan väl aldrig ha för många :)
Förföljelsemani - ?
Någon annan psykisk sjukdom? - Nej
Skadat någon? - Mja ;s
Färgat håret - Ja
Några piercnings - Haft i naveln. Öronen gills väl inte? ;p
Några tatueringar - Nej
Egen dator - Ja
Gjort bort dig rejält - Yes, senast idag!

ÄR DU...
Snäll - Det hoppas jag!
Snygg - Nej
Söt - Nej
Kort - Beror på vem man jämför med :)
Klantig - Nja.
Allmänt | |
Upp