Hej bloggen!


Hej bloggen!
Nu är det även dags för mig att skaffa blogg, har sagt så ganska många ggr och glömt bort att logga in och skriva och så men, nu ska jag försöka skärpa till mig lite. ;) Ni kan ju även hjälpa mig genom att kommentera lite, kanske blir roligare att skriva om man får lite kommentarer och så. PUSS



Igår - Fredag
Följde med Anna hem efter skolan, hon hämtade sovsaker. Sen drog vi hem till mig och gjorde ordning mat, pasta och skinksås! (y) Sen gjorde vi oss ordning och drog till gumpels för att se på RMK och sånt. Blev där en liten stund, sen gick vi hem till mig och visste inte vart vi skulle ta vägen. Då ringde Tobbis och Sebbe och ville bjuda oss in på fjortistranan, så det fick bli att vi följde med dom. :) Det var ju inte sådär jättekul där, men hade ganska trevligt iaf. Efter tranan sa vi hejdå till Tobbis, så gick jag, Anna och Sebbe till max och åt. Sen hem till mig och kikade film. Det slutade med att vi somnade, men vaknade när filmen var slut vid 04.30, så då gick Sebbe hem och jag och Anna la oss och sov.
Tack för kvällen folket! :)


Idag - Lördag
Vaknade vid 12.30 bredvid min älskade Anna :) Hennes mamma kom och hämtade henne typ direkt. Jag klev upp och gjorde mig ordning och följde med mamma till stan, skulle hjälpa henne att leta jacka. Sen åkte vi till farmor och Märta och hälsade på, jag, mamma, pappa, Mattias, Sara och Joline. Sen drog vi hem och åt och kollade på bandyfinalen, så otroligt skööönt att Edsbyn äntligen förlorade en gång! Bra Västerås! Nu sitter jag hemma och har tråkigt, vill hitta på nånting men finns inget att göra (?). Barnvakt åt Joline med, fast nu ligger hon och sover :) Funderar faktiskt på om jag ska ta och lägga mig snart jag med, och kolla på OTH eller nåt.


Imorgon - Söndag
Lina fyller 24, stort grattis! :) Så imorgon åker vi ner till Gävle och firar henne, får träffa brorsan då med. Det blir jag, mamma, pappa, Mattias, Sara och Joline som ska dit, så det blir ganska fullt i bilen, så jag, Sara och Joline ska nog ta tåget :)


Gaaah, jag vill ha en system kamera och börja fota! Får ta och önska mig en tills jag fyller år, är ju faktiskt inte så långt kvar, en månad och 3 veckor ungefär. (a) Funderar ju på att gå Media men, vi får se. Vill ju helst av allt gå Frisör i Gävle på antingen John Bauer eller på Polhem, men mina poäng räcker inte till. Så jag får hoppas på att det inte är så många som söker dit, och sen får jag börja plugga stenhårt, vilket jag försöker med men det går inte...

Foto: Marcus Olofsson
Foto: Marcus Olofsson

Allmänt | |
Upp