Marknad

Idag har jag varit hemma från skolan.. För att jag har lyckats blivit sjuk nu, alldeles innan dansuppvisningen, suveränt! (y) Så jag sov typ till 10, klev upp och började plugga lite smått. Sen gjorde jag mig ordning och åkte iväg till marknaden med Louise, Anna och Josse :) Skönt att komma ut lite även fast man är sjuk. Köpte en rem och lite godis till mamma och pappa, sen var det en kille där som gjorde "låtsas-tatueringar" eller vad man ska kalla det. Självklart skulle jag slösa bort pengar på en sån som går bort efter typ tre veckor ;) Men tänkte faktiskt på det häromdagen att jag skulle vilja testa göra en sån först för att se om jag skulle passa i det och så, sen när vi gick där på marknaden så såg vi en som gjorde det så, varför inte passa på? Det var inte dyrt precis heller så. Whatever, såhär blev den.. Fanns inte så mycket att välja på.







Igår kom Fredrik och Marina och hälsade på. Fredrik ville bli klippt och färga håret, så jag gjorde det på han. Såhär blev resultatet :) Har inte bild från innan han klippte sig.


Det är mörkbrunt, fast ser svart ut på bilderna.







Ikväll ska jag leka med den här snyggingen :D Får se vad vi hittar på, men det blir nog att ta det ganska lugnt eftersom jag är sjuk.

Allmänt | |
#1 - - Freddeee :):

Det blev bra det där :) (klippningen)

Upp