En dag med dans och Stina

Den här dagen har jag tillbringat med Stina, eller iallafall halva dagen. Imorse vaknade jag upp med henne, och vid 10 åkte jag iväg till torsberg för att ha genrep för dansuppvisningen. Börjar bli rätt nervös nu faktiskt! Det gick inte alls nå bra idag på genrepet, iallafall inte på Michael Jackson-medleyt. Men vi får hoppas på det bästa! Efter genrepet gick jag och Stina till marknaden och kikade lite. Köpte lite marknadsgodis bara, brukar ju inte bli något mer på marknaden längre. Det var ju liksom kanske en heliumbalong när man var liten, men ändå känner man ett behov av att gå och kolla på marknaden varje år, tradition ju ;) Sen gick vi till Elin för att fixa Stinas bloggdesign, riktigt duktig den tjejen! Inte bara på att fixa bloggdesigner kan jag säga :o haha! Om ni vill se hur den blev så kika här, skitsnyggt! Sen åkte vi och köpte pizza och satt hemma hos mig och åt, riktigt gott! Sen nu sitter vi här vid en varsin dator och nördar oss!

Har kommit på att jag vill ha långt hår igen, så jag funderar på om jag ska klippa ur mitt hår lite och sen sätta i löshår, vad tycker ni?
Allmänt | |
Upp