Mobilblogg

img_7575 (MMS)

Just nu sitter jag här med Amanda och dricker varm choklad med skummad mjölk och mini marshmallows i, mums! Vi har varit på fest tidigare ikväll, men vi kände mer för en myskväll så vi blev inte kvar i mer än en halvtimma ungefär så drog vi oss hemåt sen. Så nu sitter vi här och pratar och dricker varm choklad, perfekt avslut på denna fredagkväll! Godnatt på er everyone.

Allmänt | |
#1 - - Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥:

:*

#2 - - E' - ♥:

*TÄVLA & VINN !*

tävla om ett iphone 4 / iphone 3GS skal !

har du ingen iphone? så kanske du känner någon som har en, då kan du tävla om ett skal till den personen. det som är så bra med min tävling i samarbete med mirabling är att det inte bara är EN vinnare, det kommer vara FLER lyckliga utlottade vinnare! så chansa?! tänk om DU vinner? man kan alltid vara med, du förlorar ingenting på det och får chansen att vinna. tryck http://baraewes.blogg.se/?tmp=17123355 för att veta mer, följ instruktionerna NOGRANT! LYCKA TILL



är du inte inresserad vill jag be om ursäkt att jag tog din tid av den här ''reklamen''

#3 - - Alexandra Ekstrand - frisörelev ♥:

sv; båda dem outfitsen hade jag ju när du var med ;) ofc de är snygga! ♥♥

Upp