På min önskelista...



Dessa vackra kläder & smycken står på min önskelista. Men jag vill inte vänta i 2 månader, vill fylla 18 nuu, helst igår. Men får se om jag kanske får med mig nångonting av dessa kläder hem ifrån Stockholm sen, får ju pengar på fredag... Är nämligen i Stockholm på APU nu i 2 veckor. Praktiserar på salong Meduza! Så hör av dig om du är Stockholmare och vill bli klippt! ;) hihi
| |
#1 - - emma:

neeej du måste klippa till det på mej först, ser inte bra ut annars :D Ser helt okej ut uppsatt men det blir lixom att min längd står rakt ut sen kommer en lång glansig tofffs.. <3

#2 - - emma:

Det är fullbokat heela dagarna dom har knappt lunch så tror inte dom har tid med mitt löshår ;)

#3 - - Alexandra Ekstrand:

sv; kan det vara det..? ;) du får se när det öppnas, PUSS MALLAN

Upp