Frisörteknik C - Två frisyrer

Fått reda på betygen i Frisörteknik B & C nu också, så nu har jag VG i alla tre frisörämnena A, B & C. Känns skönt! :) Men har bestämt mig för att jag ska försöka bli ännu seriösare på lektionerna nu och verkligen jobba varje lektion och satsa på MVG i Frisörteknik D känner jag!



Träning av balfrisyrer                                                  Flät-teknik träning

My way to become a hairdresser | |
#1 - - Annika:

Tack fina Malin :)

#2 - - Veronica:

Vad himla duktig du är gumman! Kämpa på så ska du se att du klarar att få det betyget :D



SV: Jag berättar vem det var som knackade på sen, wiiho! Ja jag hoppas också att jag vinner en sån där box! ;D

#3 - - Jasmine:

Tycker det är väldigt intressant att se vad ni håller på med på frisör, mer sånt tack :D

#4 - - Jasmin Toma:

Hej, jag heter Jasmin Toma och jag älskar ditt utseende!

också undrar jag en sak, hur gjorde du din header, vill ha en liknande!

#5 - - Love&Peace:

Fint! ^^

Jag har en tävling på min blogg nu- kika gärna in och lycka till ♥

#6 - - Gniztra:

Fin blogg du har ;-)

Känner på mig du skulle gilla smyckena och sminket på Gniztra.com

Check it out :-)

Puzz

#7 - - Anonym:

Hur har du gjort flätan på bilden till höger? :)

Upp