Hello Brisbane

Tredje dagen i Brisbane idag! Jättefin stad verkligen, älskar South Bank - där låtsas-stranden ligger. Absolut det finaste området här i Brisbane. Imorgon ska jag ta med kameran för bättre bilder. De senaste dagarna har jag bara tagit bilder med mobilen så de är inte dom bästa bilderna, men bättre med dåliga bilder än inga bilder alls. Eller hur? 😚
 
Hostellet vi bor på är faktiskt de finaste och fräshaste vi bott på hittills, Bunk heter det. Vi har till och med egen toalett!! Haha. Igår blev det iallafall först en shoppingrunda på stan då jag behövde köpa träningsskor (då jag var så dum och lämnade mina hemma) och Klara behövde hitta ett par klackisar inför kvällen. Sen fixade vi naglarna (äntligen)(inte asnöjd dock), och på kvällen mötte vi upp några kompisar vi träffade i Sydney som var här på jobb. Trevlig kväll som mestadels tillbringades för att leta efter en rooftop bar, vilket var i princip omöjligt att hitta här i Brisbane. De finns tusen höga skyskrapor men ingen rooftop bar?! Jaja, de blev iallafall några amaretto sours (vår favvo) och espresso martinis! 
 
 
 
 
 
 
 
 
, Photographs | |
Upp