Lets go to the beach, each, lets go get a wave

Vet inte om det är så Nicki Minaj sjunger men rubriken passade iallafall bra för detta inlägg haha! Denna vecka har vi testat på att resa ifrån varandra, jag och Klara! Vi ville ha en vecka till med sol och strandhäng innan vi drar oss till Sydney för att söka jobb och lägenhet. Klara var sugen på att åka uppåt till Noosa, och jag ville spara det goda till sist (när vi (inklusive Louise) ska resa hela östkusten upp till Cairns). Så därför valde jag att åka tillbaka ner till Byron Bay - och Klara till Noosa. Rätt nyttigt att resa själv då man faktiskt har lättare att träffa fler nya människor då!
 
Så i Byron har jag försökt spendera så mycket tid som möjligt på stranden, åkt ut på lite utflykter, tagit promenader upp till Lighthouse och unnat mig goda drinkar och god mat! Så nu är vi båda laddade för storstadslivet i Sydney 👏🏼💃🏻💼💦
 
 
 
 
 
 
 
, Photographs | |
Upp