Dop, m.m.

Nu är lovet slut, vilket är liite små tråkigt.. På lovet åkte jag till Gävle på onsdagen och hälsade på Stina, sov över hos henne till torsdagen med. Följde med henne till skolan på torsdagen eftersom att hon inte hade lov, vilket var lite små skämmigt men, det gick bra ;) Vi hade iallafall jättekul, måste verkligen göras om!


Sötnosen =)


Fredagen
Jag och Louise åkte till Ljusdal och träffade Linn! :) Det var trevligt, måste också göras om!


Lördagen
Dop för Joline =) Klev upp tidigt tidigt, gjorde mig iordning och åkte till kyrkan och tränade på sången med pianisten. Det blev "Det vackraste - Cecilia Wennersten". Pinsamt var det, och det gick inte så bra eftersom jag var sjuk (hes & hostig), sen var jag så nervös så jag skakade i rösten lite, menmen. Haha! Dopet gick iaf jättebra, Joline gnällde lite men annars gick det bra. Efter dopet åkte alla till Böle och fikade med smörgåstårtor och tårtor och allt möjligt.


Familjen Olofsson - Eriksson ;)


Tårtorna, så fina så!


Marcus & Joline
Allmänt | |
Upp