Dansdansdans

Idag har jag tränat dans (med streetgruppen), kulkul! På söndag är det dansuppvisning. Shit vad maj har gått fort, nu är det inte långt kvar tills vi lämnar  gärdesskolan och går vidare i livet, sköönt! ;) Hoppas verkligen att jag kommer in på frisör, det har jag ju verkligen kämpat för.. Menmen, vi får väl se.
Återigen till dansuppvisningen. På lördag är det först genrep, sen på söndag (morsdag) är själva uppvisningen i Torsbergs aula klockan 12.00 och 15.00. Man kan beställa biljetter på biblioteket, 30 tror jag det kostar. Ska bli sjukt kul! Men lite nervöst eftersom jag inte är 100 på moderna.. Men det löser nog sig imorn på träningen och på genrepet.
På fredag blir det förmodligen marknad :)





So, should it happen the same thing like for about a year ago now?
It was a really bad time in my life, and I certainly don't want it to happen again..
But you must understand me, it's not as easy as you think.
I know it is hard for you to, but I can't.. I'm sorry..
It's neither your or my fault. We can't do anything but wait, and hope..
No one understands me, and there´s no one I want to talk to.

If you only could understand how I feel, and not give me false hopes.
Give me a chance.
Allmänt | |
Upp