Helgen

I fredags kom Robin ifrån Linköping till mig. Vi började med att äta på Gallerian Nian i Gävle, sen kikade vi lite på stan och sen tog vi tåget hem till Bollnäs. På kvällen kom Stina och gick på bandy med oss. Bollnäs - Sirius, och Bollnäs vann med 5 - 4! En otroligt spännande match måste jag säga att det var! När vi kom hem till mig så gick vi och köpte lite godis och sånt och kollade på en film, Due Date! Dock såg ingen av oss klart filmen för att vi somnade.. Haha! :)

På lördagen sov vi länge! Sen följde vi med till Stinas mamma och hälsade på och åt vofflor, muums! :) Sen åkte vi till Gävle för att bowla och så! :) Så vi hamnade på Interpool och bowlade där, och sen drog vi till Cheers och satt där tills klockan blev så mycket som sovdags! :) Då gick vi till donken och åt lite och sen tog vi bussen hem till Stina.

På söndagen hann vi inte göra så mycket förutom att vakna, åka tåg till Bollnäs, packa ihop grejer och sedan var det dags för Robin att åka hem igen. Men vi har haft en kanonbra helg iallafall måste jag säga! :)



Råbin och Stina på bandyn, stod och värmde oss vid brasan i pausen ;)



Stina & Robin hemma hos Stina innan vi drog ner på stan!



Målin petar Råbin i örsnibben! Haha :D



Robin och Oscar på Cheers!



Avslutar med en bild på mig och Robin ifrån Cheers!
Allmänt | |
#1 - - Therese:

Tack så mycket:D

#2 - - matildaarvidsson:

sv; hehe okej kul ! :) nej jag hade mitt lov vecka 7 :p vad händer på lovet för dig då ? :)

#3 - - julia:

sv: jo allt bra med mig:) gjort idag?

#4 - - clarabloggaR:

sv: taaack :) händer just nu?? :D

#5 - - E L S A ♥:

Sv: Kul :)

#6 - - Lina:

Så lite så skulle också vilja kunna fixa hår :D

Det är köpt på ginatricot för ett tag sen :D

#7 - - FRIDA MARBE:

sv: härligt! :D

#8 - - FRIDA MARBE:

sv: härligt! :D

#9 - - alice:

så vacker du är :D

#10 - - Robin:

Mycket roligt, fina bilder du!

Vi syns snart igen ellerhur målin :)

Upp