Lyckans dag

Det här måste vara min lyckodag (om man bortser ifrån örondropparna som jag fått)! Haha.

För det första så har jag har blivit dagens blogg på 2 styckens bloggar.
För det andra så har jag har fått hem min iPhone 4.
Och för det tredje så har jag har vunnit en hårprodukt "Orofluido Shine" i en tävling på facebook!



Jag tävlade med den här frisyren, och det var den här produkten jag vann! Den luktar så otroligt gott så jag skulle nästan kunna använda den som parfym! Haha. Produkten ger glans. Jag gillar egentligen inte att ha glans på mitt hår, men eftersom jag klipper och färgar många hemma så kommer jag få mycket användning av den ändå när jag stylar andras hår! Annars kan jag ju alltid smeta lite på halsen och använda den som parfym! ;) Nää, skämt å sido! Jag rekommenderar den iallafall om du vill ha glans i håret, då är detta din drömprodukt!
Allmänt | |
Upp