Midsommar

Nu tänkte jag dela med mig lite bilder ifrån Midsommar som jag spenderade i Stockholm hos min vän Niclas kompis. Jag åkte dit med mina fina twins Alex & Sara! ♥ Vår midsommar blev toppen, vi gjorde midsommarkransar, dunkade musik, dansade och drack goda drinkar! Missade tåget dit gjorde vi också så därför kom vi lite sent, men det gjorde inget för då bjöd mina twins mig på en Happy Meal! ;) hahah så söta! Här kommer iallafall lite bilder!



Jag fick inte bara en Happy Meal, en fin panda-mask följde också med!




På jakt efter blommor till våra midsommarkransar fick Alex med sig hela roten... hihi

 

När vi väl var framme pysslade vi ihop tre kransar!

 


Bästa Niclas ♥


Mys ute i soffan!

 


Avslutar med en bild på Niclas och Björn Gustavssons lillebrorsa (eller?) ;) Haha, så otroligt lik!

Allmänt | |
Upp