Äntligen sommarlov!

Ojojoj vad dålig jag är på att uppdatera nu. Nu när det är sommarlov så känner jag ingen större lust att sitta och blogga. Tycker synd om er som är in och kikar på min blogg och kollar om jag uppdaterat när ni får se samma gamla inlägg som ni kanske läst 10 ggr förut. Jag ska försöka uppdatera när jag gjort något kul som ni kanske intresseras av, det kan jag iallafall lova.

Några saker som hänt mig är iallafall att jag har:
• Shoppat massor i Stockholm - med min bästa vän Stina!
• Varit på Summerburst festival i Stockholm - med mina kära vänner Sara, Emma & Alexander, sett och hört b.la. Avicii, Eric Prydz & även självaste DAVID GUETTA!
• Fått sommarlov
• Sett min bästavän Stina ta studenten!
• Badat näck i regnet
• Fixat sommarjobb - som ledsagare på ett läger på stiftsgården i Undersvik

& saker som jag vill/ska göra i sommar är att:
• Bada i havet
• Tälta
• Åka till Magaluf
• Jobba
• Åka till Stockholm
• Åka på en partykryssning
• Komma i form
• Hitta en lägenhet i Gävle
• Gå på Gröna Lund/Liseberg
• Åka till Leksand sommarland
• Bli brun!



Summerburst, Avicii!



Summerburst!


Skolavslutning!



Skolavslutning - Jag tillsammans med mina bästa tjejer ♥



Skolavslutning - Glassmys med min Emsi!                           Firande av min bästaväns student! ♥
Allmänt | |
Upp