Sweet eighteen

Idag är det nämligen min 18-årsdag! Så jag frågar mig själv den frågan alla brukar fråga när man fyller år; hur känns det? - Jo det känns grymt bra!! Jag kände verkligen när jag vaknade imorse att nu, nu är jag en vuxen kvinna! Nu får jag komma in på krogen och köpa ut cigaretter och folköl till minderåriga, YES! Fast näe, inte riktigt så var det väl.

Det känns som att min födelsedag kommer att bli toppen iallafall! Först skola, vilket inte är så jättekul men.. Sen ska Emma, Alexandra, Sara, Stina och Bea följa med mig hem till lilla Bollnäs! Sen blir det till att grilla hamburgare och fika och sånt, och sedan kl 21 drar vi ner ett helt gäng på Tranan och äter middag och spenderar resten av kvällen där för att fira och festa! Så ser min 18-årsdag ut att bli! :)

Alldeles nyss kom mina fina tjejer Sara, Alex & Frida in i klassrummet och sjöng för mig och gav mig dessa fina saker som de pysslat ihop till mig! Så otroligt underbara vänner jag har! :)


Allmänt | |
Upp