Löshår med keratinvax

I måndags satte jag, Alex & Emma in löshår på Sara och här kommer en före- och efterbild! Dock satte jag i lite mer idag för att hon ville ha lite tjockare. Men visst blev det väl snyggt? :)

Vi har nyligen lärt oss keratinvax-metoden i skolan så det var då vi alla brudar blev sugna på att sätta in själv. Så jag hade också tänkt beställa hår snart, och även en tång så jag kan sätta in på lite kunder hemma i min nya lilla salong ;) Det finns en grossistsida vid namn eurosocap.se där frisörelever och frisörer får beställa löshår för riktigt bra grossistpriser. Det är grymt bra, för på en salong får du håret + insättningen för mellan 5000-9000, men såna höga priser hade då inte jag tänkt ta ;)

Så hör av er om ni också vill sätta in löshår med keratinslingor så kan jag hjälpa er att beställa, sätta in och ta ur! :)

Före                                                                        Efter

 


My way to become a hairdresser | |
#1 - - sandra:

Hej



jag funderar på att skaffa löshår,hur mycket skulle det kosta mm.



Ha en bra dag mwh Sandra

#2 - - Josefine:

Hejsan.



funderat i flera år nu, men tcykt det handlat om en för hög summa.

Nyfiken på vilket pris du ska ta för det?



trevlig helg!

#3 - - Hanna:

Shit va bra det blev!! :)

Funderar på att sätta i jag me, vet dock inte om jag vill ha de långt eller göra det till en tjcokare pagefrisyr :)

Upp